×


Դավիթ Մանոյանի բրենդինգով զբաղվեց TotoGaming-ը

Դավիթ Մանոյանն ամենատաղանդավոր հայ ֆուտբոլիստներից մեկն է: Նա ունի բավականին հագեցած կարիերա եւ մինչ այժմ շարունակում է լինել սպորտային իրադարձությունների կենտրոնում:


Մեկ տարի առաջ Դավիթը եւ TotoGaming ընկերությունը կնքեցին համագործակցության պայմանագիր, ինչից հետո ֆուտբոլիստը դարձավ TotoGaming բրենդի ամբասադոր: Համատեղ իրականացվեցին սպորտի զարգացմանն ուղղված բազմաթիվ ծրագրեր: Դրանցից մեկը Ֆիզիկական կուլտուրայի հայկական պետական ինստիտուտի հետ իրականացված ծրագիրն էր, որի շրջանակներում խոստումնալից ուսանողների շնորհվեց Մանոյանի անվան կրթաթոշակներ: Այս բոլոր իրադարձությունները սկսեցին դինամիկ կերպով ձեւավորել Դավիթ Մանոյանի հանրային կերպարը, ինչը նոր միտք տվեց՝ ֆուտբոլիստի համար բրենդինգ ստեղծել:


«Մանոյանի համար բրենդինգ ստեղծելը շատ հետաքրքիր պրոցես էր, որովհետեւ մենք իսկապես տպավորված ենք սպորտի հանդեպ նրա սիրով ու նվիրվածությամբ: Դիզայներական լուծումների որոնումը երկար չտեւեց. մենք ոգեշնչվել ենք նրա անձով՝ երիտասարդ եւ կյանքով լի: Մանոյանի խաղերը նայելիս առանձնահատուկ դրայվ նկատեցինք, որը, կարծում ենք, հենց իր շարժիչ ուժն է: Բնականաբար, մենք որոշեցինք օգտագործել դա դիզայնում: Ընտրել ենք կապույտի երանգներ, որոնք փոխանցում են այդ էներգիան: Սպորտը հետաքրքիր եւ միաժամանակ լուրջ ջանքեր պահանջող ոլորտ է, եւ հենց դա էլ պետք էր վիզուալիզացնել»,– նշել է TotoGaming ընկերության դիզայնի թիմը:

Բրենդինգ նյութերը կարող եք տեսնել այստեղ:

Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:

Կարդալ ավելին