Cayenne Electric-ը նշանավորում է նոր դարաշրջանի սկիզբը Porsche-ի համար։ Որպես ամբողջովին էլեկտրական SUV այն համատեղում է Porsche-ի ԴՆԹ-ն առաջատար տեխնոլոգիայի հետ՝ մինչև 850 կՎտ (1,156 ձիաուժ), 0-ից 100 կմ/ժ արագացում 2.5 վայրկյանում, մինչև 400 կՎտ լիցքավորման հզորություն4 և մինչև 642 կիլոմետր վազք։ Այն բոլոր ժամանակների ամենահզոր սերիական Porsche-ն է, միևնույն ժամանակ՝ ավելի բազմակողմանի, քան երբևէ. դինամիկ՝ ճանապարհին, վստահ՝ արտաճանապարհային պայմաններում և հարմարավետ՝ երկար ճանապարհորդությունների ժամանակ։
- Cayenne Electric և Cayenne Turbo Electric մոդելների համաշխարհային պրեմիերա։
- Սուպերսպորտքարի բնութագրեր. մինչև 850 կՎտ (1,156 ձիաուժ) հզորություն, 0-ից 100 կմ/ժ արագացում 2.5 վայրկյանում և մինչև 260 կմ/ժ առավելագույն արագություն։
- Արագ ճանապարհորդություն՝ բացառիկ արագ և արդյունավետ լիցքավորման շնորհիվ. մինչև 400 կՎտ4 լիցքավորման հզորություն4 և մինչև 642 կմ WLTP ընթացքի պաշար։
- Բարելավված Porsche Driver Experience՝ Flow էկրանի and և Porsche Digital Interaction-ի թվային դիզայնի լեզվի շնորհիվ։
- Երեք հզոր ուժային համակարգերից կազմված շարք. ներքին այրման շարժիչով և հիբրիդային մոդելները զուգահեռ ներկայացված կմնան շուկայում։
Cayenne-ը առաջին մոդելն էր, որի շնորհիվ Porsche-ն սպորտային ավտոմեքենաների ապրանքանիշի լեգենդը տեղափոխեց բոլորովին նոր շուկայական սեգմենտ։ Սպորտային ունիվերսալ մեքենան համաշխարհային հաջողություն ունեցավ 2002 թվականի սեպտեմբերին՝ իր համաշխարհային պրեմիերայից անմիջապես հետո։ Այժմ սկսվում է նոր դարաշրջան՝ ամբողջովին էլեկտրական Cayenne-ով։
«Cayenne Electric-ը ցուցադրում է իր կատարողականությունը բոլորովին նոր չափանիշով՝ մեր կողմից մոտոսպորտում մշակված նորարարական տեխնոլոգիաների շնորհիվ։ Այն սահմանում է նոր չափանիշներ SUV սեգմենտում՝ ինչպես վարման բնութագրերի, այնպես էլ լիցքավորման առումով»,- ասում է Porsche AG-ի գործադիր խորհրդի նախագահ Օլիվեր Բլյումեն։ «Էլեկտրական ակնառու կատարողականությունը համադրվում է իրական ամենօրյա գործնականության հետ։ Երկար հեռավորությունների վրա գերազանց հարմարավետությունը համակցվում է անզիջում արտաճանապարհային հնարավորությունների հետ»։
Քանի որ ամբողջ աշխարհում վաճառված սպորտային ավտոմեքենաների մոտ 36 տոկոսը էլեկտրականացված է, Porsche-ն 2025 թվականին ամենաարագ փոխակերպվող ավտոարտադրողներից մեկն է։ Cayenne Electric-ն այս հաջողության պատմության հաջորդ հանգրվանն է և լրացնում է այրման շարժիչով և հիբրիդային Cayenne մոդելների առկա առաջարկը՝ Porsche-ի շարժիչների լիովին ճկուն ընտրության ոգուն համահունչ։
Սուպերսպորտքարի կատարողականություն և Ֆորմուլա E-ին համարժեք ռեկուպերացիա
Ամբողջովին էլեկտրական Cayenne ընտանիքը սկզբում ներառում էր երկու մոդել՝ Cayenne Electric-ը և Cayenne Turbo Electric-ը, երկուսն էլ լիաքարշակ համակարգով և, հետևաբար, էլեկտրական Porsche Traction Management (ePTM) համակարգով։
Cayenne Turbo-ի բնութագրերն են. 0-100 կմ/ժ արագացում 2.5 վայրկյանում, 0-ից 200 կմ/ժ-ից՝ 7.4 վայրկյանում 260 կմ/ժ առավելագույն արագություն: Այս հզոր էլեկտրական կատարողականությունը հնարավոր է դառնում նոր մշակված շարժիչի համակարգի շնորհիվ, որը Launch Control-ը ակտիվացնելիս զարգացնում է մինչև 850 կՎտ (1,156 ձիաուժ) հզորություն և մինչև 1,500 Նմ պտտող մոմենտ: Turbo տարբերակում հետևի առանցքի էլեկտրաշարժիչը սառեցվում է ուղիղ յուղային հովացմամբ՝ ապահովելով բարձր շարունակական հզորություն և արդյունավետություն։ Սա նորամուծություն է ավտոսպորտում: Սովորական վարման ռեժիմում հասանելի է մինչև 630 կՎտ (857 ձիաուժ) հզորություն: Push-to-Pass ֆունկցիայի միջոցով2, լրացուցիչ 130 կՎտ (176 ձիաուժ) կարող է ակտիվացվել 10 վայրկյանի ընթացքում՝ կոճակի մեկ հպումով: Բազային Cayenne մոդելը սովորական շահագործման վիճակում ունի 300 կՎտ (408 ձիաուժ) և 325 կՎտ (442 ձիաուժ) և 835 Նմ պտտող մոմենտ՝ Launch Control համակարգով։ Ավտոմեքենայի՝ 0-ից 100 կմ/ժ արագացման ցուցանիշը կազմում է 4.8 վայրկյան, իսկ առավելագույն արագությունը՝ 230 կմ/ժ։
Cayenne Electric-ը նաև ունի ռեկուպերացիայի բարձր ցուցանիշներ՝ հասնելով Formula E մակարդակին մինչև 600 կՎտ վերականգնողական հզորությամբ: Առօրյա կյանքում բոլոր արգելակման գործողությունների մոտ 97 տոկոսը կարող է իրականացվել միայն էլեկտրական շարժիչների միջոցով: Մեխանիկական շփման արգելակները հազվադեպ են միջամտելու կարիք ունենում: Cayenne Turbo-ի համար այս դեպքում որպես օպցիա հասանելի է նաև Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) համակարգը:
Cayenne Electric-ի բազմակողմանիությունը մեծապես պայմանավորված է իր հենասարքով: Երկու մոդելներում էլ ստանդարտ տարբերակով տեղադրված է Porsche Active Suspension Management (PASM) ադապտիվ պնևմատիկ կախոցը: Turbo-ն նաև համալրված է Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) հետևի դիֆերենցիալով: Երկու մոդելներն էլ կարող են համալրվել հետևի անիվների կառավարման համակարգով, որը հետևի անիվները ուղղորդում է մինչև հինգ աստիճանով: Բացի այդ, առաջին անգամ առաջատար մոդելի համար հասանելի է Porsche Active Ride-ը: Ակտիվ կախոցի համակարգը, որը ծանոթ է Porsche սպորտային սեդաններից և վերջերս է օգտագործվել Cayenne-ում, գրեթե ամբողջությամբ փոխհատուցում է թափքի շարժումները և ապահովում բացառիկ կայունություն, դինամիկա և հարմարավետություն:
Հարմարավետ նորարարական լիցքավորում. արագ, հուսալի և անլար
Ամբողջովին էլեկտրական Cayenne մոդելների հիմքում ընկած է նոր մշակված 113 կՎտժ բարձրավոլտ մարտկոցը, որն օգտվում է երկկողմանի հովացումից՝ օպտիմալ ջերմային կառավարման համար: Դա ապահովում է մինչև 642 կմ WLTP համակցված ընթացքի պաշար՝ Cayenne Electric-ի և մինչև 623 կմ՝ Turbo-ի համար: Իր 800 վոլտանոց տեխնոլոգիայի շնորհիվ Cayenne-ը լիցքավորվում է մինչև 390 կՎտ հաստատուն հոսանքի լիցքավորման հզորությամբ, իսկ որոշակի պայմաններում՝ նույնիսկ մինչև 400 կՎտ4: SoC-ը (լիցքավորման վիճակը) կարող է մեծացվել 10-ից մինչև 80 տոկոս՝ 16 րոպեից1 պակաս ժամանակում, իսկ 325 կմ (Cayenne) կամ 315 կմ (Cayenne Turbo) ընթացքի պաշարի համար էներգիան կարող է ավելացվել 10 րոպեի ընթացքում3: Հուսալի լիցքավորման արդյունավետությունը հիմնական ուշադրության կենտրոնում էր նոր Cayenne-ի մշակման ընթացքում:
Cayenne Electric-ը նաև առաջին Porsche մոդելն է, որի համար որպես օպցիա առաջարկվում է անլար լիքավորման հնարավորություն: Դա մինչև 11 կՎտ հզորությամբ լիցքավորվող համակարգ է: Porsche Wireless Charging-ի համար անհրաժեշտ է միայն կայանել ավտոմեքենան լիցքավորման վահանակի վրա, և լիցքավորման պրոցեսը կսկսվի ավտոմատ կերպով։
Նոր արտաքին դիզայն. առաջադեմ, աերոդինամիկ և անվիճելիորեն Cayenne
Cayenne Electric-ը համատեղում է Porsche ապրանքանիշին բնորոշ համամասնությունները հստակ մշակված դիզայնի լեզվի հետ։ «Նոր Cayenne-ը անվիճելիորեն Porsche է և անվիճելիորեն Cayenne։ Մենք այն կառուցել ենք ապացուցված դիզայնի առանձնահատկությունների վրա և պահպանել այն, ինչը այս SUV-ը դարձնում է եզակի։ Արդյունքը ժամանակակից դիզայնի հայեցակարգն է, որը Cayenne-ը տանում է դեպի ապագա», - ասում է Միխայել Մաուերը, Style Porsche-ի ղեկավարը։ Հատկանշական առանձնահատկություններից են ցածր կապոտը՝ բարակ Matrix LED լուսարձակներով։ Սրանք ընդգծում են ավտոմեքենայի լայնությունը և լուսավորության բոլոր գործառույթները համատեղում մեկ մոդուլի մեջ։ Porsche-ի այլ դիզայններին շատ բնորոշ են նաև ուժեղ ուրվագծված անվաթևերը, ինչպես նաև «flyline»-ը՝ խորհրդանշական թեք տանիքի գիծը։
Կողային տեսքը բնութագրվում է առանց շրջանակի դռներով և դռան մակերեսի վրա աչքի ընկնող ծալքով: Կողային փեշերն ունեն հստակ եռաչափ դիզայն և ներկված են Volcanic Grey Metallic գույնով, իսկ Cayenne Turbo-ի դեպքում՝ փայլուն սև գույնով: Երկգույն կոնցեպտն ընդգծում է ավտոմեքենայի սպորտային համամասնությունները: Մոդելին հատուկ անվակամարների ներդիրներն ընդգծում են դրա ամենագնացության բնույթը: Հետևի մասում աչքի ընկնող մանրամասները, ինչպիսիք են լուսային շերտը՝ իր յուրահատուկ եռաչափ տեսքով և անիմացիոն գրաֆիկայով, ինչպես նաև լուսավորվող Porsche գրությունը, ընդգծում են ժամանակակից դիզայնի լեզուն: Cayenne Turbo-ն առանձնանում է Turbonite բացառիկ գույն ունեցող բազմաթիվ հակադիր տարրերով: Դրանց թվում են Porsche-ի գերբերը, անվասկավառակների արտաքին մասը և կողային պատուհանների ներդիրները: Turbonite-ի նուրբ շեշտադրումները լրացնում են լուսային շերտը և Porsche գրությունը:
Մուտքի անկյան ու հուսալիության տեսանկյունից հատուկ պահանջներ ունեցող հաճախորդների համար առաջարկվում է Off-Road փաթեթը: Դրա առջևի հատվածը՝ փոփոխված երկրաչափությամբ, օգնում է անվտանգ երթևեկել անհարթ գրունտային ճանապարհներով, մասնավորապես՝ կտրուկ վերելքներով կամ վայրէջքներով և դժվարանցանելի տեղանքով։
0.25 դիմադրության գործակցի շնորհիվ նոր Cayenne Electric-ն իր դասի ամենաաերոդինամիկ SUV-երից մեկն է՝ առաջարկելով առավելություններ ընթացքի պաշարի և էներգիայի սպառման առումով: Porsche Active Aerodynam-ics (PAA) համակարգը ճշգրտորեն հարմարեցնում է ավտոմեքենայի աերոդինամիկ հատկությունները՝ համապատասխան վարման իրավիճակին և արագությանը և, արդյունավետ կառավարման ռազմավարության հետ մեկտեղ, նաև նպաստում է ապրանքանիշից ակնկալվող վարման դինամիկային՝ լրացուցիչ սեղմումային ուժով: Ակտիվ աերոդինամիկ տարրերը ներառում են շարժական օդային հովացման փեղկեր առջևի մասում, ադապտիվ տանիքի սպոյլեր և Turbo-ի հետևի մասում գտնվող նորարարական, ակտիվ աերոդինամիկ շեղբեր: Դրանք երկարացնում են կողային եզրերը և բարելավում հոսքի բնութագրերը, ինչը հանգեցնում է ընթացքի պաշարի ավելացման, հատկապես՝ բարձր արագությունների դեպքում: Այլ աերոդինամիկ միջոցառումներից են թափքի առջևում օդային վարագույրները, գրեթե ամբողջությամբ փակված ներքևի մասը, հատուկ աերոդինամիկ անիվները և հետևի մասում դիֆուզորը:
Գործնականության, հարմարավետության և անհատականության նոր մակարդակ
Նոր Cayenne Electric-ը 55 միլիմետրով ավելի երկար է, քան ներքին այրման շարժիչով մոդելը: Նոր SUV-ի երկարությունը 4,985 մմ է, լայնությունը՝ 1,980 մմ, իսկ բարձրությունը՝ 1,674 մմ: Ամենամեծ տարբերությունը անվաբազայում է (3,023 մմ), որտեղ գրեթե 13 սմ-ով աճը նշանակում է հետևում ոտքերի համար ավելի շատ տարածք և հարմարավետություն, քան երբևէ: Հետևի նստատեղերը որպես ստանդարտ էլեկտրակարգավորվող են, առաջարկելով ճկուն կարգավորման տարբերակներ՝ հարմարավետ դիրքից մինչև բեռնախցիկի դիրք: Բեռնախցիկի ծավալը տատանվում է 781-ից մինչև 1,588 լիտր, գումարած 90 լիտրանոց առջևի խցիկ: Նոր ավտոմեքենայի գործնականությունն էլ ավելի է ընդգծվում մինչև 3.5 տոննա քարշակման հզորությամբ (կախված սարքավորումից):
Նոր «Mood» ռեժիմները թույլ են տալիս սրահում ստեղծել Ձեր տրամադրությանը և պահանջներին համապատասխանող մթնոլորտ: Կախված ընտրված ծրագրից՝ փոխվում են նստատեղերի դիրքը, լուսավորությունը, օդորակումը, ձայնային պրոֆիլը և էկրանի տեսքը: Variable Light Control-ով (էլեկտրականությամբ փոխարկվող հեղուկ բյուրեղային թաղանթ) շարժական համայնապատկերային տանիքը ստեղծում է ընդարձակության զգացողություն: Մեկ այլ առանձնահատկություն է նոր վահանակային ջեռուցման համակարգը: Այն տաքացնում է ոչ միայն նստատեղերը, այլև մեծ շփման մակերեսները, ինչպիսիք են արմնկակալները և դռան վահանակները: Բարելավված հարմարավետությունը լրացվում է շրջապատող լուսավորությամբ, ներառյալ հաղորդակցման լույսը․ անիմացիոն լուսային շերտ, որը ողջունում է ուղևորներին ավտոմեքենա մտնելիս և ցուցադրում է ավտոմեքենայի տարբեր կարգավիճակները, ինչպես օրինակ՝ լիցքավորման գործընթացը:
Cayenne-ը երբեք չի առաջարկել այնպիսի համապարփակ և անհատականացված հնարավորություններ, ինչպիսին նոր, լիովին էլեկտրական մոդելն է։ Գնորդները կարող են ընտրություն կատարել 13 ստանդարտ գույներից, 20-ից 22 դյույմ տրամագծով ինը անիվների տարբերակներից, 12 սրահի հարդարման տարբերակներից, ինչպես նաև՝ մինչև հինգ սրահի հարդարման փաթեթներից և մինչև հինգ ակցենտային փաթեթներից։ Porsche Exclusive Manufaktur ծրագրի, Paint to Sample թափքի գույների ընդլայնված գունապնակի և Sonder-Wunsch ծրագրի շնորհիվ գնորդները կարող են անհատականացնել իրենց Cayenne-ը՝ ըստ իրենց անձնական նախասիրությունների․ տարբերակների լայն շրջանակից ընտրելով՝ եզակի մեքենա ստեղծելու համար։
Porsche Design պատվերով ժամացույցների պատրաստման ծրագիրն ընդլայնվել է՝ ներառելով նաև SUV մոդելները: Սա նշանակում է, որ Cayenne-ի սեփականատերերն այժմ կարող են շվեյցարական արտադրողից պատվիրել ժամացույց, որն իրենց ավտոմեքենայի համար անհատական պատվերով պատրաստված կլինի մինչև վերջին մանրուքը:
Porsche Driver Experience․ Porsche-ի ամենամեծ ցուցադրական տարածքը
Cayenne Electric-ը վարորդական փորձի թվայնացումը հասցնում է նոր մակարդակի: Նոր Porsche Driver Experience-ի հիմքում ընկած է Flow Display-ը՝ նրբաոճ կոր OLED վահանակը, որն անթերի կերպով միաձուլվում է կենտրոնական վահանակի հետ՝ ապահովելով հստակ տարանջատում ցուցադրման և կառավարման տարրերի միջև: Այն լրացվում է լիովին թվային գործիքների վահանակով՝ 14.25 դյույմանոց OLED էկրանով և լրացուցիչ 14.9 դյույմանոց ուղևորի էկրանով: Այս բոլորը միասին ապահովում են Porsche-ի պատմության մեջ ամենամեծ ցուցադրական տարածքը: Cayenne-ի համար առաջին անգամ հասանելի է լրացված իրականության (AR) տեխնոլոգիայով պրոյեկցիոն էկրանը, որը ստեղծում է 87 դյույմանոց վիրտուալ պատկերման տարածք ավտոմեքենայի առջևում՝ 10 մետր հեռավորության վրա: Բոլոր էկրաններն անթերի ինտեգրված են սրահի ինտերիերի ճարտարապետության մեջ: Միևնույն ժամանակ, հաճախ օգտագործվող գործառույթների, ինչպիսիք են՝ օդորակիչը և աուդիոյի ձայնի ուժգնությունը, կոճակները և կառավարման տարրերն անալոգային են: Բացի այդ, մշակվել է ձեռքի հենակ, որը թույլ է տալիս վարորդին էրգոնոմիկորեն կառավարել թվային և անալոգային կառավարման տարրերը՝ նույնիսկ ամենադինամիկ վարորդական իրավիճակներում:
Նոր Porsche Digital Interaction համակարգը ներկայացնում է թվային շահագործման փիլիսոփայություն և դիզայնի լեզու, որն ընդլայնում է Porsche Driver Experience-ը և կենտրոնանում է անհատականացման և գործառույթներ արագ մուտք գործելու վրա: Վիջեթները հնարավորություն են տալիս մուտք գործել նախընտրելի գործառույթներ, իսկ Themes հավելվածը հարմարեցնում է բոլոր էկրանների գունային սխեման: Բազմաթիվ երրորդ կողմի հավելվածներ կարող են Porsche App Center-ի միջոցով անմիջապես ինտեգրվել մեքենայի մեջ: Հոսքային և խաղային բազմազան գործառույթները թվային փորձը հասցնում են նոր մակարդակի: Նոր Voice Pilot-ը նույնպես նպաստում է դրան: Արհեստական բանականության շնորհիվ այն հասկանում է բարդ, փոխկապակցված հարցումները, ճանաչում է համատեքստը և արձագանքում՝ ինչպես իրական զրուցակիցը: Այն ապահովում է ինտուիտիվ նավիգացիան և մուտքը դեպի լայնածավալ առցանց ռեսուրսներ: Porsche թվային բանալիի միջոցով Ձեր սմարթֆոնը և խելացի ժամացույցը դառնում են Ձեր ավտոմեքենայի բանալիները, որոնցով կարելի է կիսվել մինչև յոթ այլ օգտատերերի հետ թվային եղանակով:
Էլեկտրականացում՝ նոր չափանիշներ․ երեք տեսակի ուժային համակարգեր նաև 2030-ից հետո
Նոր Cayenne Electric-ն այժմ համալրում է արդեն գոյություն ունեցող շարժիչային տարբերակների շարքը, որոնք աշխարհի շուկաներում կշարունակեն առաջարկվել զուգահեռաբար։ «Porsche-ի համար առաջնահերթությունը մեր հաճախորդներին ոգեշնչելն է։ Cayenne-ի էլեկտրականացմամբ մենք հասնում ենք արտադրողականության նոր մակարդակի, որը սահմանում է ապագայի չափանիշները։ Միևնույն ժամանակ, մենք շարունակելու ենք զարգացնել Cayenne մոդելը նաև արդյունավետ բենզինային ու հիբրիդային համակարգերով՝ մինչև հաջորդ տասնամյակը և դրանից հետո», — նշում է Մաթիաս Բեկերը, ով Porsche-ի կառավարման, վաճառքի և մարքեթինգի խորհրդի անդամ է։
Ամբողջովին էլեկտրական Cayenne մոդելներն արդեն հասանելի են պատվիրելու համար: Գները, ներառյալ ԱԱՀ-ն և կոնկրետ երկրին հատուկ սարքավորումները, Գերմանիայում սկսվում են 105,200 եվրոյից Cayenne-ի համար և 165,500 եվրոյից՝ Cayenne Turbo-ի համար:
1․ Cayenne-ի լիցքավորման ժամանակը հաստատուն հոսանքով (DC) առավելագույն լիցքավորման հզորությամբ՝ 10%-ից մինչև 80% SoC օպտիմալ պայմաններում (CCS արագ լիցքավորիչ՝ >390 կՎտ հզորությամբ, >850 Վ, >520 Ա, մարտկոցի ջերմաստիճանը՝ 15°C, սկզբնական լիցքավորման վիճակը՝ 9% և մնացած ընթացքի պաշարը՝
2․ Մարտկոցի լիցքավորման մակարդակը և ջերմաստիճանը կարող են ազդել Push-to-Pass համակարգի աշխատանքի վրա:
3․ Cayenne-ի լիցքավորման ժամանակը 10 րոպեում լրիվ լիցքավորումից հետո՝ հաստատուն հոսանքով (DC) առավելագույն լիցքավորման հզորությամբ՝ օպտիմալ պայմաններում (CCS արագ լիցքավորիչ՝ >390 կՎտ հզորությամբ, >850 Վ, >520 Ա, մարտկոցի ջերմաստիճանը՝ 15°C, սկզբնական լիցքավորման վիճակը՝ 9% և մնացած ընթացքի պաշարը՝
4․ Cayenne-ի լիցքավորման հզորությունը որոշակի պայմաններում՝ օգտագործելով CCS արագ լիցքավորման կայան. > 400 կՎտ, > 850 Վ, > 520 Ա, սկզբնական լիցքավորման վիճակը՝ 45–48%, մարտկոցի ջերմաստիճանը՝ 40–42°C: Առավելագույն DC լիցքավորման հզորությունը՝ 10%-ից մինչև 80% SoC օպտիմալ պայմաններում. 390 կՎտ (CCS արագ լիցքավորման կայան. > 390 կՎտ, > 850 Վ, > 520 Ա, մարտկոցի ջերմաստիճանը՝ 15°C, սկզբնական լիցքավորման վիճակը՝ 9%, մնացած ընթացքի պաշարը՝ < 60 կմ):
Լրացուցիչ տեղեկություններ, տեսանյութեր և պատկերներ կարող եք գտնել Porsche Newsroom-ում։
Այն դեպքում, երբ արժեքները տրվում են միջակայքի ձևով, դրանք չեն վերաբերում մեկ կոնկրետ տրանսպորտային միջոցի, և առաջարկվող ապրանքատեսակի մաս չեն կազմում: Դրանք նախատեսված են միայն տարբեր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համեմատության համար: Լրացուցիչ սարքավորումները և պարագաները (լրացուցիչ մասեր, անվադողերի ձևաչափեր և այլն) կարող են փոխել ավտոմեքենայի համապատասխան պարամետրերը, ինչպիսիք են՝ քաշը, դիմադրությունը ճոճմանը և աերոդինամիկան: Այս գործոնները՝ անկախ եղանակից, ճանապարհային պայմաններից և վարելու ոճից, կարող են ազդել ավտոմեքենայի վառելիքի/էլեկտրաէներգիայի սպառման, CO² արտանետումների, ընթացքի պաշարի և շահագործման բնութագրերի վրա:


×
115







Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: