Եթե առաջիկայում ունեք հարսանիք, մանկական տոնակատարություն կամ մեկ այլ առիթ, ապա այն անմոռանալի դարձնելու հարցում Ձեզ կօգնի հայկական մի շարք սերիալներից հայտնի Տաթեւ Սարգսյանը: «Thank You Event Planning»՝ այսպես է կոչվում նորաբաց ընկերությունը, որտեղ աշխատանքի է անցել դերասանուհին` որպես միջոցառումների կազմակերպիչ: BRAVO.am-ի հետ զրույցում նա պատմել է, թե ինչպես է հայտնվել այս ոլորտում, եւ թե ինչ ծառայություններ է մատուցում իրենց ընկերությունը:
«Այժմ զբաղվում եմ նրանով, ինչն ինձ ստիպեց լիովին վերականգնել ուժերս եւ հասկանալ, որ կյանքս կարող է հետաքրքիր, գունեղ եւ դրական հույզերով լի լինել: Նույնիսկ զարմանք եմ ապրում, թե ինչպես էր հնարավոր այս եռանդն ու էներգիան մի կողմ դնել ու բավական երկար ժամանակ վերածել կյանքս կմախքի, այնինչ, հիմա չեմ հասցնում հասկանալ` երբ օրս սկսվեց, երբ ավարտվեց: Իսկապես, օրվա 24 ժամը չի հերիքում, գերհոգնածություն եմ զգում, բայց միեւնույն ժամանակ գիտակցում եմ, որ հենց դա է ինձ երջանկացնում: Ի դեպ, շուրջբոլորն ինձ շնորհավորում են, որ կյանք եմ վերադարձել: Հեռու-մոտիկ ծանոթները, հարազատներն ու ընկերները նշում են, որ ուրախ են ինձ կրկին պայծառ տեսնել, ասում են` վերադարձել է աչքերիս առաջվա փայլը»,-նշել է Տաթեւը:
Նրա խոսքով` այս ոլորտում շատ պատահական է հայտնվել ու հասկացել, որ այն չափից ավելի հոգեհարազատ է իրեն.«Պատճառները մի քանիսն են` ստեղծագործական մթնոլորտ, բազմակողմանի զարգացած մարդիկ, նոր ծանոթություններ եւ այդ ամենին գումարած` ուրախություն պարգեւելը: Կյանքս ամբողջությամբ քեֆ-ուրախություն է, երաժշտություն եւ գեղեցկություն: Երեւի թե, մարդն ինչ իր մեջ է սերմանում, օրերից մի օր այն տեսնում է իր շուրջը: Ասում են՝ այն, ինչ կա կյանքումդ, կամ թույլ ես տվել լինի, կամ արժանացել ես: Երկու տարբերակն էլ ինձ համար է:)»:
Տաթեւը նոր մտահղացումներով է միջոցառումների կազմակերպման ընկերություն եկել.«Անունը՝ «Thank You Event Planning», ընտրեցի ես: Իմ գալով բացեցինք երկրորդ գրասենյակ ու սկսեցինք աշխատել փոքր-ինչ այլ ձեռագրով եւ ստանդարտից դուրս մոտեցմամբ: Երկու ամիս առաջ սկսեցի նախապատրաստական փուլը եւ մեծ ոգեւորությամբ այն կատարեցի, ասես ընկերությունը հենց իմը լինի: Արդեն իսկ ունենք ստեղծագործական ինքնատիպ ձեռագիր, որը ստիպում է բացառել կրկնօրինակելու միտքը: Չենք զլանում ուսուցողական ընթացքից. էլ ավելի մասնագիտանալու ցանկությունն անսպառ է: Աշխատում ենք էսքիզներով, սեփական պրոֆեսիոնալ կարծիքը չենք պնդում, եթե այն չի համապատասխանում պատվիրատուի նախասիրությանը: Մեզ համար ոգեշնչման աղբյուր է հանդիսանում նախագծին վերաբերող ամեն ինչ»,-նշել է նա:
«Thank You Event Planning»-ը հարսանեկան տոնակատարություններ, հետաքրքիր, զվարճալի խաղերով հագեցած մանկական ծրագրեր եւ, առհասարակ, տարաբնույթ ծառայություններ մատուցող ընկերություն է, որի պրոմո-ֆոտոշարքի համար Տաթեւը համագործակցել է ոճաբան Մանուկ Ալեքսանյանի եւ լուսանկարիչ Դիանա Բոստանջյանի հետ. «Առաջին անգամ էի աշխատում նրանց հետ, եւ գոհացուցիչ արդյունք ունեցանք: «Highrest» ռեստորանում կազմակերպեցինք մեր ռոմանտիկ ընթրիք-լուսանկարահանումը. յուրահատուկ եւ գեղեցիկ մի վայր, որտեղ ամեն մի մանրուք ջանասեր աշխատանքի արդյունք է: Ջերմ մթնոլորտը, ցուցաբերած անհատական վերաբերմունքը եւ, անշուշտ, բարձրակարգ սպասարկումն էլ ավելի ոգեւորիչ էր դարձնում մեր լուսանկարահանման ընթացքը: Այն դարձավ իմ սիրելի յուրահատուկ ռեստորաններից մեկը, քանի որ այնտեղ տիրող մթնոլորտը հնարավորություն տվեց զգալ հայկական օջախի ջերմությունը: Իսկ «մալչիշնիկ» կազմակերպելիս որոշեցինք ստանդարտից դուրս մի բան անել յուրօրինակ վայրում: Կոլումբիայի մասնիկ ունենք Հայաստանում՝ «Հալդի» սրճարանը: HALDI.COCOFFEEORTEA` յուրահատուկ հասկացություն. միջազգային ցանցի սրճարանային այս խանութները նախատեսված են խթանել կոլումբիական սուրճի եւ թեյի լյուքս դասի մասսայականացումը` կենտրոնանալով լավագույն նմուշների վրա, եւ ազգային արտադրանքը հասցնել հասարակությանը: Նրանք մեզ դիմավորեցին բացառապես էկզոտիկ ձեռագրով, անուշաբույր տեսականիով, համային յուրահատկությամբ»:
Տաթեւին մեծ ուրախություն է պարգեւում այն փաստը, որ իրենց կատարած աշխատանք արդեն արդյունք ունի.«Պատկերացրեք, ինչ մեծ պարտականություն ու երջանկություն է, երբ մարդիկ վստահում են քեզ իրենց կյանքի կարեւորագույն առիթները: Վերջերս կազմակերպեցինք հարսանեկան գեղեցիկ ու շքեղ տոնակատարություն, որն ամրապնդեց մեր ուժերը, որպեսզի էլ ավելի հզոր վստահությամբ ու եռանդով շարժվենք առաջ: Արարողության փոքրիկ վիդեո տարբերակը կարող եք գտնել մեր «ֆեյսբուքյան» եւ «ինստագրամյան» էջերում: Մեր հեռոխոսհամարն է (+374 95) 07 06 06: Սիրով սպասում ենք ապագա պատվիրատուներին եւ վստահ ենք` կարժանանանք նրանց համակրանքին»:
Thank You Event Planning-ի կարգախոսն է` ստեղծել տոների այնպիսի մակարդակ, որը չի վիճարկվում: Այստեղ համատեղում են որակը, նրբագեղ գեղեցկությունը, շքեղությունը եւ մատչելին` անկախ տոնակատարության բնույթից եւ ժամկետներից: Լավագույն մասնագետների համախմբված աշխատանքի արդյունքում յուրաքանչյուր պատվեր դառնում է կատարյալ` անկախ նրանից ծավալուն է աշխատանքը, թե՝ ոչ: Ընկերության աշխատակիցները սիրով վերահսկում են միջոցառման ողջ ընթացքը, տրամադրում են տարբեր բնույթի ռեսուրսներ յուրաքանչյուր ժամի եւ յուրաքանչյուր վայրում, անգամ անսպասելի եւ նախադեպ չունեցող պատվերների դեպքում:
Տեքստը` Արեւիկ Իսաջանյանի /Bravo.am/
Լուսանկարները՝ Thank You Event Planning-ի
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: